اگه واسه این عکسا کامنت نذاری واسه چی میخوای بذاری!!!!!!

اگه واسه این عکسا کامنت نذاری واسه چی میخوای بذاری!!!!!!

 واق‍‍عا لایک نداره!!!!!

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان

 

تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت22:28---15 مهر 1393
فقط میتونم بگم عالی بود .به ایرانی بودنم افتخارمیکنم....تقدیم کردن مدال هاشون به همسراشون خیلی کارخوبی بود ....خیلی خوشم امد...به کواچ عزیزهم خسته نباشی میگم
پاسخ:خیـــــــــــلــــــــی میخوامــــــــــتــــــــ فاطـــــــــمه جووون


بهرام
ساعت21:40---12 مهر 1393
عزیزم لایک داره بد جورم داره
تبریک میگم به تمام بلند قمتان ایرانی وایرانیان من خودم تو سالن بودم بازیهارو از نزدیک دیدم من از بس از شوق گریه کردم خون ابه از چشم می اومد

جونه من تو سالن بودی.ایول


نازی
ساعت21:32---12 مهر 1393
وووووووواییییییییی عالیه داره گریم میگیره یکی منو بیگیره محمودی و سوگند دارن همدیگرو خفه میکنن...مرسی از تمومشون عالی بودن عالییه عالی
پاسخ:معلومه که عالی بودن...غیر این مگه انتظاره دیگه ای داشتی


دییووووونه ی محمودی
ساعت21:25---12 مهر 1393
خدایا چی بگم وقتی عکسا رو میبینم دلم میخواد فقط از خوشحالی جیغ بزنم تو چی؟؟
پاسخ:جیغ بزن منم همرات میزنم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مهر 1393برچسب:, ] [ 21:21 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]